" محبت "

خرید بک لینک

امکانات وب

به نام هر چی دوست داری

سال چهارم دبیرستان ، استاد فیزیکمون بهم گفت :

محمدحسین ، به دیگران کمک کن :

بدون هیچ منتی ، بدون هیچ چشم داشتی

میگفت محبتت رو از کسی دریغ نکن ، به همه محبت کن

چون خدا هم بدون هیچ چیزی به بنده هاش کمک می کنه :)

گفتم چشم آقای غفاری !

تا امروز همین کار رو کردم برای همه ...

اما امروز فهمیدم خدا ، خیلی خداست

منم خدا نیستم ، بنده ی خدام

پس آی کسایی که بهتون خوبی کردم

تا الان که کم نگفتید پشت سرم

از این به بعدم بگین

" آرینا "...

ما را در سایت " آرینا " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36

صفحه بندی