به نام هر چی دوست داری
سال چهارم دبیرستان ، استاد فیزیکمون بهم گفت :
محمدحسین ، به دیگران کمک کن :
بدون هیچ منتی ، بدون هیچ چشم داشتی
میگفت محبتت رو از کسی دریغ نکن ، به همه محبت کن
چون خدا هم بدون هیچ چیزی به بنده هاش کمک می کنه :)
گفتم چشم آقای غفاری !
تا امروز همین کار رو کردم برای همه ...
اما امروز فهمیدم خدا ، خیلی خداست
منم خدا نیستم ، بنده ی خدام
پس آی کسایی که بهتون خوبی کردم
تا الان که کم نگفتید پشت سرم
از این به بعدم بگین
" آرینا "...ما را در سایت " آرینا " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60